Prizee
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Uytkownicy Grupy Galerie  
 
 

Forum Prizee Strona Gwna Przywitaj si :) Wybierasz sie Groszku gdzies na swieta?
Wywietl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Czw 21:02, 10 Kwi 2014
Autor Wiadomo
Juukla
prizoholik
prizoholik



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Temat postu: Wybierasz sie Groszku gdzies na swieta?

[link widoczny dla zalogowanych] z-na-bicepsie.html
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zaczynałam juz 6 weidera 4 razy i po trzech dniach klapa, bo w 4 dniu juz mi sie nie chciało ;-( A z tego co wiem 6 weidera nie wolno przerywac wiec to błedne koło.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczysz za rok będzie prościej!
Ale tak wybralam wiec musze sie przynajmniej na poczatku przemeczyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast nie zgadzam się, że ktoś, kto nazywa swoje dziecko typu Wanessa czy Oliwier mają nierówno pod sufitem - znam kilka osób które nazwaly tak swoje dzieci i są to normalni ludzie - imię to kwestia gustu!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak 3 metry sznurka w kieszeni
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodam że mam jasną cere [link widoczny dla zalogowanych] było by lepiej gdyby miała pełniejszego buziaczka
Tylko rozmiary są ciut większe niż te w sklepach, zwłaszcza spodnie. no i dobrze,metoda dziecieca zawsze lepij nawet jesli zabawnie i o pomylki kontekstowe latwo.ale przynajmniej mozesz sie posmiac z czuloscia.febe:medal dla twojej mamy,ktora powaznie przyszla ci z pomoca.wiekszosc mam polskich w takich sytuacjach jedynie sie zachwyca i nic nie wymaga.jest jeszcze w stanie sama nauczyc sie jezyka przyszlego ziecia.a nie zapominajmy kochane,ze nic tak nie jest wazne jak wzajemny szacunek dla obu kultur,jezykow i obu mam.trzynajcie tak dalej:wloscy narzeczeni do nauki polskiego.pozdrawiam serdecznie wszystkie stale i nowe bywalczynie stronki.mam nadzieje,ze powolutku zbierzemy sie na male pogaduszki.niekoniecznie tyowo jesienne dlugie polakow rozmowy,ale cos na ksztalt . także uważam że jak zwykle polacy spierniczyli w koncu poszłam do chirurga on polecił mi usunąc to... Co o tym myślicie?? [link widoczny dla zalogowanych]
Hej Ja moge polecic pania Magde na KABATACH ja zdecydowalam, sie na miesiczny kurs w POlsce , mam nadzieje ,ze pojade w speirpniu albo wrzesniu, a potem jak juz dostane jakis certyfikat to postaram sie dostac do collegu w Lodnynie na drugi poziom,bo na pierwszym to jest glownie farbowanie i ovlsuga klienta,a z tym to raczej nie bede miala problemu, chcodzi mo o scinanie i styling,bo zawsze cokolwiek uzywam to napapram za duzo na wlosy Dzięki tej stronie dowiedziałam się, jak wyglądają strony sex bussinesu w Turcji. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam i milego dnia Mam 29 lat.
Do 19-latki, ktora wyjechala do siostry, sorki, nie pamietam nicka Przez 3 lata mieszkania tutaj nauczylam sie tyle co nic, bo rozmawialam na co dzien jedynie po angielsku.Musisz sie przemoc, ale z siostra to raczj nie zaczniesz po wlosku gadac Powiem ci tak, kursy duzo mi nie daly, bo na co dzien wlasciwie tego jezyka nie uzywalam i czesto wyjezdzalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałam duży problem z trądzikiem,dużo pryszczy,zaskórniki no i świecenie po godzinie :/ załamka.Na szczęście jest lepiej, miałam mechaniczne oczyszczanie dwa razy z jakąś maską antybakteryjną i darsonvalem,a później weszłyśmy z kosmetyczką w kwasy i widać dużą poprawę już nie mam gęby jak potwór,hehe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja natast traktowalam go jak psa.
[link widoczny dla zalogowanych]
sand-deep, bardzo Cię proszę napisz jeśli możesz ile udało Ci się schudnąć przez te dni. Ja o sobie powiem tylko tyle...od trzech miesiecy cwicze 4-5 razy w tygodniu aerobic w soboty i niedziele cwicze na orbitreku po godzinie do tego dietka 1200 kalorii i wykorzystany karnet na vacu.Rezultat?Zero zrzuconych kilogramow!Jedyny plus to gladsza jedrniesza skora i jakby mniej centymetrow tu i owdzie ale wagowo bez zmian.Juz sama nie wiem co robic zeby ta waga zaczela leciec w dol???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak sadzicie dlaczego tak jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Badania nasze są ok. [link widoczny dla zalogowanych] On muslim, ja katoliczka.
u mnie była taka sytuacja.Otóz moj lekarz do ktorego chodzilam latami na wstepie powiedzial mi(mialam torbiele na dwóch jajnikach ok 3 cm)ze tego raczej tabletkami sie nie wyleczy i wskazany jest zabieg.Ale dla pewnosci poszlam do innego uznanego lakarza i ten dal mi nadzieje.Po kilku miesiącach leczenia kiedy moja wątroba zaczeła szwankować(torbiele zmniejszyły sie troszke)lekarz stwierdził ze jednak zabieg trzeba zrobić. mam ksztaltny paznokieć i nic nie wrasta ciagle mam klamre ona nie pozwala mu sie brzydko mówiąć garbić na boki polecam Zioła na prawdę pomagaj !! Chciałabym się skontaktować z osobami u których wykryto toksoplazmozę i nie są w ciąży. od jakiegos czasu wypadaj mi rzesy.... [link widoczny dla zalogowanych]
Że nie wiem ile ważę. Raz na kilka miesięcy mam bardzo, bardzo bolącą @, a tak poza tym jest w miarę ok, więc mimo regularnych cykli, każdy jest inny. Fajne,mądre i dające do myślenia teksty - warto posłuchać - dzięki Maja mam 160 cm, waze 50 kg, w moim super tyleczku mam 89 cm Mam już 60 lat i ... jestem bardzo zadowolona, pełen profesjonalizm , gorąco polecam ! Czekam na chętnych do wspólnego odchudzania Kto się pisze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój ból głowy w końcu odszedł sobie, ale był na prawdę straszny.
Obecnie biore inne leki, nie biore już morfiny.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli w innej ksiazce znajde jakies dodatkowe informacje to napisze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabieg miałem przperowadzany 4 razy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzę ,że jest więcej postrzeleńców na świecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ranking lekarzy. [link widoczny dla zalogowanych] Jeżeli nie chce ktoś pisać na oficjalnym forum podaje mój adres
Sorki nie doczytałam do końca.A samą pare.Weż zelazko+dużo wody i parą ją potraktuj. Oczy potrafią powiedzieć więcej niż słowa mała jest szansa że łyżka pesto oblepi 50 g makaronu spagetti. Dzwoni, pyta, najwyżej przyjedzie za dwa dni Ale z porodem fizjologicznym nie poczekasz. Oliwka, niestety nie jestem z Krakowa;( [link widoczny dla zalogowanych]
...... Nigdy tej adwokat nie zapomnę, to kobieta ???, i pokuszę się o nazwisko adwokat Krysińska z G. CILEST... ładne imie słyszałem swietna pisenkę, ale nie moge jej zidentyfikować. angielski jak j. Leki:
mój dziadek był w 1/2 Węgrem, czyli ja jestem...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.firmin.pl/Members/alicjapaluch/zan im-zdecydujesz-sie-na-loki?getBranches=uroda-i-leczenie&port al_type:list=Article&article_type=Article.
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam,czy ktoś może mi opisać uzupełnianie fiberglasu krok po kroku,bo nigdzie nie mogę znależć.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam taka sama i uwazam ze duzo dzieczyn taka ma gdyby przyjechala do polski i pokazala sie na zywo to pewnie by mowily niektore ze jest za chuda ale moim zdaniem bardzo piekna kobieta i twarz i cialo (normalne) Od razu powiem ze to nie zazdrosc, tylko sluchajcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pewnie nie jest to super sposób na sen, i pewnie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
masażysta z empiro

zmien wizazystke: [link widoczny dla zalogowanych] drobnym papierem ściernym a potem wzmocnić go lakierem do paznokci.
aspirance ale gorzej z praktyka . Pozdrawiam! mam dzikie mięso, stan ropny i wypływa mi krew ... Swoją droga to straszne ile w tym wszystkim loterii nic od nas nie zależy ciekawe ile ja mam w życiu farta [link widoczny dla zalogowanych]
podziekowac za takie fryzjerstwo. Wiem ze to ty.To juz nawet nie jest smieszne mi nie jest do smiechu up Ja na szczęście po 3 tabl.zaprzestałam stosowania,bo z dziwnych przyczyn zaczęłam wcinać słodycze(których generalnie nie lubię jeść) i przytyło mi się po kilku dniach jakieś 3kg-porażka-NIE POLECAM! Może zjadłaś coś innego niż zwykl, co mogło spowodować nadkwaśność? przez kilka dni bolały mnie zęby i dziąsła, resztki tego potwornie słonego preparatu (?) wraz ze śliną dostały mi się do przełyku i żołądku (mam nadkwasotę), więc ratowałam się lekarstwami neutralizującymi i osłaniającymi żołądek, nie wspomnę, że nie wytrzymałam zalecenia od tej pani aby przez 2 godziny nie pić i przez 3 nie jeść, bo tak potwornie chciało mi się pić!, także przez całą noc (bo się budziłam) do rana prawie całą butlę Galicjanki wypiłam! Do ulotna chwila sprawdzałem na soulseek'u faktycznie nie ma Twojej MIMI ale nie trać nadziei może kiedyś się znajdzie ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.6money.fora.pl/www-e-money-lua-pl,1/,1360.html#1494]?????????????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystko opiera sie na znajomosciach i ukladach.
[link widoczny dla zalogowanych]
tego trzeciego lasera nie znam.


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do gry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


      Do gry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin