Prizee
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ U┐ytkownicy Grupy Galerie  
 
 

Forum Prizee Strona G│ˇwna Przywitaj siŕ :) Wiec nie bojcie sie dziewczyny bolu bo to dobra oznaka podcz
WyÂwietl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Žro 6:31, 09 Kwi 2014
Autor WiadomoŠ
Juukla
prizoholik
prizoholik



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Temat postu: Wiec nie bojcie sie dziewczyny bolu bo to dobra oznaka podcz

U mnie ten steryd niestety nie zadziałała, ale moze wam pomoze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastan├│wcie si─Ö kilka razy nim nadacie obce imiona, bo niechc─ůcy mo┼╝ecie skrzywdzi─ç swoje dzieci! no ba szkoda, ┼╝e nie mia┼éam ┼╝elu do w┼éos├│w mo┼╝e by sobie u┼éo┼╝y┼é w┼éosy ;] je┼Ťli mog─Ö bior─Ö paj─ůka w s┼éoik i wywalam za balkon niech sobie tam b─Öd─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nikt prawie nie chodzi, bo s─ů obrzydliwe.

powiem Wam ┼╝e jeszcze nigdy nie mia┼éam tak cienkich i naturalnie wygl─ůdaj─ůcych paznokci. [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem co mam robi─ç mam 36 lat, nie wiem jak zareaguje organizm.
Natomiast jesli ustalimy diete np. Zastanawiam si─Ö tylko jak pojedziemy nad morze, to jak to b─Ödzie. w┼éa┼Ťnie upora┼éam si─Ö z urodzinowym,p├│┼║nym obiadkiem dla swojego mena,no i z ciachem.. izaka nei ma za co pomagac sobie trzeba- bedzie dobrze zobaczysz to super lekarz ktory nie raz poprawial innych bledy ja gdybym nie wyjechala poddalabym sie zabiegowi tylko u niego. Moj ulubiony film to Zoolander ale Starski i Hutch tez byl fajny.O! [link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiam się tylko jak pojedziemy nad morze, to jak to będzie. Czesc dziewczyny. Nie idźcie tam, szkoda nerwów. spodobalo mi sie to o ocenianiu czy srodek antykoncepcyjny bedzie caly czas dzialal?? Jest nadzieja? Posiadam fachowe przygotowanie pedagogiczne (ukończone studia:
I rzecz najwa┼╝niejsza - o ile to mo┼╝liwe nale┼╝y unika─ç zabieg├│w chirurgicznych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i czy trzymaja sie gorzej?
1) pierwsze 14 dni mam pic spalanie 1
jak sobie jeszcze cos przypomne to napisze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak cz─Östo chodzi┼éy┼Ťcie?
[link widoczny dla zalogowanych]
i jak trzeba je pielegnowac?:*
Tymrazem jestem z wami moje miłe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestes zalosna
i jest najpiekniejsza polska i nie wypowiadajcie sie na temat jej charakteru bo mozecie to ocenic tylko po plotkach w brukowcach a nie po niej.haha

Jejku tyle szukałam dobrego fryzjera i chyba znalazłam. [link widoczny dla zalogowanych] kiedys próbowalam adipex i tak miałam( bóle głowy i szybkie bicie serca) ale i tak ćwiczyłam, a po wysiłku wszystko sie normowało.
Eruption - One way ticket Ale do licha!!! A jak pisa┼éa┼Ť o spaniu w ci─ů┼╝y, to jakby siebie widzia┼éa. No, ┼ü─ůtkowski te┼╝ nie. Wiesz papier papierem,ale jednak nic nie zatapi praktyki w salonie. [link widoczny dla zalogowanych]
O, jeszcze co┼Ť mi si─Ö przypomnia┼éo. prawe oko jej leci... mysle ze sa lepsze bezoperacyjne sposoby, np medycyna estetyczna i zabiegi u dr widerkiewicza [link widoczny dla zalogowanych] Uciekam, bo oczywi┼Ťcie w pracy warto popracowa─ç pewnie nie ja jedna. W moim zwi─ůzku nie dzieje si─Ö dobrze, w┼éa┼Ťciwie tego zwi─ůzku ju┼╝ nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jak na zawołanie bóle ustały.

Ale teraz kolejne wyzwanie przede mn─ů - nie przybra─ç!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze pytanko do myychy: jak to czytam to albo autoreklama albo obrabianie komu┼Ť ty┼éka nie warto ju┼╝ sugerowa─ç si─Ö wypowiedziami na tym portalu.
A jaka┼Ť dobra wiza┼╝ystka z Wroc┼éawia?
W praktyce dermatologicznej uważa się, że zwalczanie łojotoku korzystnie wpływa na zahamowanie wypadania włosów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.dziennik.pap.pl/?dzial=NAU&poddzia l=ZAG&id_depeszy=13868136

ZAr├│wno te i te nalezy stosowac dopochwowo. [link widoczny dla zalogowanych] powiedzia┼éa, ze b─Öd─ů rude, ale zaraz b─Ödziemy tonowa─ç.
zaczelam tam chodzic bo bylo tanio strasznie teraz za poldlugie wlosy place za sciecie z myciem 25 zl!!!!!! przeciez w serialu oni maja tylko jedno dziecko Wieczorem wpisz─Ö jeszcze kilka przepis├│w z gazety. si─Ö z przedm├│wc─ů, grubas├│w u nas za du┼╝o ┼╝eby jeszce ich w mediach promowa─ç to skandal W┼üA┼ÜNIE CHODZI O TO CO NAPISA┼üA┼Ü SKORO MAMA WYBRA┼üA TAKIE IMI─ś TO JEST ONO DLA NIEJ NAJPI─śKNIEJSZE NA ┼ÜWIECIE [link widoczny dla zalogowanych]
A i przed zabiegiem trzeba zapuszczac w┼éosy 6 tygodni, lub d┼éuzej jak kto woli. Od kilku dni jestem na chorobowym, mam le┼╝e─ç. Rewelacyjna. Moze kro┼Ť mi wyjasni dlaczego mnie nie lubi co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! On sie zakoch*je codziennie, ale mnie kocha najbardziej. Jak zakl─Öta. Marcin Olszewski to bardzo sympatyczny,cieply,bezpo┼Ťredni i naprawd─Ö weso┼éy facet.
[link widoczny dla zalogowanych]
3) Kr─Öglicka,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Milvaa dziekujemy za wsparcie !
[link widoczny dla zalogowanych]
IRA - Bez ciebie znikam
wczoraj wyszłam ze szpitala.
Mysle, ze w takim wypadku to lekarz moze pozwac Ciebie o straty moralne i nie tylko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widz─Ö, ┼╝e r├│┼╝ne s─ů opinie na temat kliniki i szpitala [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrowionka
POLECAM TEZ MIKRODERMABRAZJE TEZ TAM ROBIE I MAM SWIETNE EFEKTY POLECAM DAJA ZNIZKI!!!!!!!!!!!!!! nic nie dostalam mailem Nie ma lekarstwa co pomogloby mi w 100% , ja osobiscie uważam ze jest to po prtostu miażdzyca naczyń i neuropatia cukrzycowa ,czyli powikłania cukrzycy ktora niszczy nerwy w kończynach i nie tylko . po ile jest ten DAX COSMETICS?? madrzejsza sie znalazla od tego co wynalazl diete,buuuaaa [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam....mo┼╝emy pogada─ç Kto┼Ť pisa┼é na forum, ┼╝e chodzenie na orbim do ty┼éu podnosi pup─Ö. Mnie to rozpala do pewnego momentu ale jak widze ze za nic wiecej sie nie bierze to az mi sie plakac chce, wiec wykrecam sie ze mam cos do zrobienia on wtedy sie z┼éosci na mnie i m├│wi zejedzie do domu. Pozdrawiam ale czytaj─ůc tutaj niekt├│re wypowiedzi narodzi┼éy si─Ö u mnie pewne w─ůtpliwo┼Ťci Dlatego chcia┼éabym si─Ö upewni─ç... na razie nic si─Ö nie dzieje i lepiej dmucha─ç na zimne. Mo┼╝e jestem g┼éupia, ale wierz─Ö, ┼╝e kiedy┼Ť to sie zmieni i wszystko wr├│ci do normy...
Kilka lat temu takie zasady wypr├│bowa┼éam na sobie i trwale zmniejszy┼éam swoj─ů wag─Ö.
Nic z tym za granic─ů nie da si─Ö zrobi─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wejde jeszcze potem na chwilke, ale juz teraz skladam wam zyczenia :
Faszerowane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do mnie to my┼Ťl─Ö, ┼╝e staram si─Ö jak mog─Ö (pieszcz─Ö partnerk─Ö j─Özykiem, ustami, palcami, ca┼éuj─Ö, kochamy si─Ö, proponuj─Ö wiele pozycji).
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do gˇry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


      Do gˇry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin