Prizee
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Uytkownicy Grupy Galerie  
 
 

Forum Prizee Strona Gwna Przywitaj si :) następnie moje włosy spotkał los dekoloryzacji i farbowan
Wywietl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Pi 2:59, 11 Kwi 2014
Autor Wiadomo
Juukla
prizoholik
prizoholik



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Temat postu: następnie moje włosy spotkał los dekoloryzacji i farbowan

Kursy i staze byly kierowane dla wszystkich mieszkajacych w danej provincia.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ja długo bede brała te tabletki?? No to mój pan do sklepu a ja czekam w aucie nagle kichnęłam i .....się zesikałam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
acha no i z glową to chyba ty masz coś nie tak.....
organizmie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Krótka, praktyczna i żetelna wiedza na ten temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
przepisała mi gravistat (nie pamiętam który) -3 opakowania,do zazywania bez przerw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W międzyczasie zmieniłam komp, hasła i nicki do dawnych portali pamiętam, jednak namiaru na dawne konto do fotek - nie Ja szybciej na fb coś wstawiam, bo za jednym zamachem ogarniam całe swoje otoczenie [link widoczny dla zalogowanych] Ale wiem,ze to woda,więc jest ok
Mialam sile, wielkie plany, jechalam z chlopakiem z ktorym jestem juz ponad dwa lata. To dopiero byłby program nr 1 . A przy cc jest dwóch ginekologów, anestezjolog, instumentariuszka, położna i pediatra. bo może być zespół cieśni nadgarstka moze nie jest piekna ale ma to cos..i to wystarcza aby sie podobala wiadomo nie wszytskim bo kazdy z nas ma inny gust [link widoczny dla zalogowanych]
myslalam sobie , ze jak zaczne brac tabletki to wszystko bedzie juz ok i zajde i pozniej nie bedzie zadnych zagrozen, ale tu czytam, ze jedn ak jeszcze czekaja niebezpieczenstwa nawet po zajsciu. Kurdupelki sa małozauważalne na ulicy, nawet jak są szczupłe to nie wyglądają tak smukło.. zapomnialam napisac, ze chodzi mi o zagranice Wada jest cena - slyszalam ze nawet 300 zl za zabieg.. tylko na jakis czas . Hej, ja miałam blizny potrądzikowe i usuwałam je w Elite laserem fraxel (to jest zabieg a nie operacja) z tego co pamiętam to tym laserem usuwa się różne rodzaje blizn ale najlepiej jak będziesz zainteresowana to zadzwoń i się dopytaj. a to srednio bo co impreza jakas obiad swiateczny to mi się bacznie przygladają zawsze (bo dawniej bardzo szczupla bylam, a od razu anoreksja itp Plusem diety jest absolutny brak ochoty na slodkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Okres mam dostać dziś,jak na razie nie ma, ale od prawie tygodnia czuję straszny ból i prawie cały czas jestem na nospie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] - mnóstwo rozsądnych porad jak walczyć z bezsennością, ciekawe artykuły i testy.

dawala wszystkie warzywka,zeby miec witaminy.Oprocz tego mowila,ze ma lepsza cere i wlosy....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale Ty czegoś nie rozumiesz.. Uwiezcie mi uzywalam mnostwo szamponow i odzywek ale jak sprobowalam ta serie to przy niej zostalam.
pozdrawiam pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz marzę o tym aby zobaczyć orgazm kobiety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymajcie sie dziewczyny...pozdrawiam i do \zaklikania\ jak wrócę..
[link widoczny dla zalogowanych]

może ktoś pamięta taką piosenkę z lat 80 śpiewaną przez kobietę po francusku - teraz się nie śmiejcie - nie pamiętam tytułu ani wykonawcy - w refrenie jest coś takiego : [link widoczny dla zalogowanych] Moje wyniki na toxo po zażywaniu przez dwa miesiące rovamycyne to:
sluchajcie!!te wlosy to kosmos!!!! 2.Ból i drętwienie ręki - nasilające sie zwłaszcza w godzinach nocnych Pozdrawiam i zycze powodzenia........ Niby moja twarz nie jest blada jak przedtem, jest troche żółta. decydując się na rozwód cywilny, nie sądziłam, że w trakcie kogoś poznam. [link widoczny dla zalogowanych]
anacel -----> Sądzę że lekarz nie mając jasności co do wieku infekcji słusznie zastosował kurację antybiotykiem. Ja dzień przed zjadłam tylko grejpfruta i jabłko. Sama zastanawiam sie nad powiekszeniem ust ale jesli to ma tak wgladac jak w programie to dzieki bo naprawde zadnej roznicy nie widze, blyszczykiem by to osiagnely. jakbym była dzis w stanie to bym pojechała do douglasa. szczerze mowiac to ja po lampce wina bylo oki ale juz po 2 drinkach na drugi dzien niezbyt sie czulam dobrze . Diagnostyka zespołu cieśni kanału nadgarstka polega przede wszystkim na badaniu klinicznym. Czy może wiecie czy jakas połozna do domu przychodzi czy trzeba samemu jechac do nich?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyczyną jest z pewnością praca przy kompie, ale tego nie da się wyeliminować - chyba żeby wcale nie pracować, a na to nie mogę sobie pozwolić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałam dowiedzieć się czy miałas juz operapcję, jak ona przebiegła i jak sobie radzisz z aparatem.

wlasnie przed chwila wyprobowalam - nie jest takie ciezkie, wiec jako dodtakowe do weidera moze byc
[link widoczny dla zalogowanych]
Co robić???
[link widoczny dla zalogowanych]
Zazdroszczę Ci typu gruszki!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedys mialam mrozaca krew w zylach sutyacje:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez wrocławianka ale w Poznaniu mam swoich lekarzy.

Bo myslalam o nim. [link widoczny dla zalogowanych] Ja niestety posiadam od ponad 20 lat aż trzy rozległe (wręcz ogromne) blizny - pamiątki po oparzeniu w dzieciństwie wrzącą wodą.
Po co ten wywiad ?? Trzeba też zdecydowanie wykluczyć palenie papierosów. tylko przod biore pasemko zwijam ja i podpinam albo np klamry sa takze dobre tylko cienkie metalowe (nie inne!) polowe wlosow podinam a polowe zostawiam wyglada za*ebi*szczo! kasioolko zgadzam sie z ta mascia w 100%!!!! zamykamy sie same w pokoju, ja czytam książke a ona grzebie mi w c*pce. [link widoczny dla zalogowanych]
Jednak chyba zaden lekarz w przypadku asymtrii nie zaoferowal dostrzyknięcia preparatu za darmo, nie znam takiego przypadku. nie mogę się powstrzymać żeby nie zaglądać na fora takie jak ten bo starania w toku... Czyli wszystkie negatywy na raz. Bardzo żle się czuję, fizycznie. a kto ma ubierac wietnamczyk ze stadionu, lub ciostka z ciuszka na wage??? dodam ze z lewa(dominujaca jest gorzej). hayir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest przecież moda nowa
Fajnie masz z tym wyjazdem...nabierz sily, bo juz nie dlugo koniec sielanki
Jak byłam na zwolnieniu miałam zdecydowanie więcej czasu, a teraz ledwie wrócę już wieczór grrr..
[link widoczny dla zalogowanych]

koroiewska powinnna byc przynajmniej w finae!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do Was dwa pytanka: Zawsze można poprosić o małą amułkostrzykawkę np.
Szukam mobilizacji i wsparcia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcialabym, zeby to sie kiedys zmienilo, ale poki co mam za malo sily, by z tym walczyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Super.

Kupilam bluzke ciemno zolta i nie wiem do jakiego koloru ubrania ja nosic. [link widoczny dla zalogowanych] W moim przypadku paznokcie wrastały na dużych palcach u obu nóg i to już od ok.
czytałam cale forum i jestem przerażona tymi objawami i problemami związanymi z tymi tabletkami. Witam. zadzailala pieknie , choc nie stosowalam sie do wszystkich zasad Zazwyczaj wyglada o wiele lepiej. do tego opakowania załączony jest[ rewitalizer koloru] [link widoczny dla zalogowanych]
Niskie ceny!!! jezeli mowmy o tym samym ja mowie o tym gabinecie [link widoczny dla zalogowanych] a czy moze jedziesz jak ja jako pomoc domowa? kręglicka wygląda jak deska do prasowania, tak płaska ze nie widac nawet biorer, nie ma pupy, nie ma czym zakręcić. dzis rano bylo 300g mniej. W moim gabinecie Medivita w tarnowie rozwiazuje skutecznie ten problem korygujac laserem wał paznokciowy To autorska metoda dajaca 90% skutecznośc nawet jjesli wczesniej wykonywano wielokrotne zrywanie plytki paznkociowej Nie mialem zadnych szwow.
na drugi dzien, jak wzięły małą do kąpieli, potem wołali, żeby po nią przyjść.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli ma jej zależeć tylko na Twoim wyglądzie, to chyba nie chciałbyś być z taką kobietą w momencie gdy będziesz chory, stary, w szpitalu lub w inny sposób mniej atrakcyjny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do gry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


      Do gry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin